Origin is an American daith metal baund frae Topeka, Kansas, foondit in 1998. They hae been recognized bi muisic critics an metal fans alike for combinin a harsh soond wi a heich level o technical skill.
|Oreigin||Topeka, Kansas, USA|
|Genres||Technical daith metal|
Progressive daith metal
|Associate acts||The Faceless, Gorguts,|
Unmerciful, Cannibal Corpse
|Wabsteid||Origin @ Myspace|
|Past members||Jeremy Turner|
Origin's muisic is characterized bi amaist exclusive uise o several specific, difficult playin techniques: blast beats on the drum kit, multiple daith grouled vocals, an arpeggios on baith the guitars an the bass guitar. Their songs often have uneven, shifting time signatures. In spite o Origin's obscurity, the extremity o their muisic, an their lack o an offeecial wabsteid, in 2008 they scored a minor American hit wi the release o their fowert studio album, Antithesis.
- Studio albums
- Origin (2000)
- Informis Infinitas Inhumanitas (2002)
- Echoes of Decimation (2005)
- Antithesis (2008)
- Entity (2011)
- Omnipresent (2014)
- Unparalleled Universe (2017)
- A Coming into Existence (1998)
- Paul Ryan – guitar, vocals (1997–present)
- Jeremy Turner – guitar, vocals (1997–2002, 2007–present)
- John Longstreth – drums (1999–2003, 2006–present)
- Mike Flores – bass, vocals (2001–present)
- Jason Keyser – vocals (2011–Present)
- Mark Manning – vocals (1997–2001)
- Clint Appelhanz – bass, guitar (1997–1999, 2002–2006)
- Doug Williams – bass (1999–2001)
- George Fluke – drums (1998–1999)
- James King – drums (2003–2006)
- James Lee – vocals (2001–2010)
- Mica Meneke – vocals (2010)
- "Origin --- Artist Biography". Origin --- Official Relapse Records Band Page. Relapse Records. Mairch 2008. Retrieved 6 Februar 2009.
- Prato, Greg. "Allmusic Review: Antithesis by Origin". Allmusic. Macrovision Corporation. Retrieved 7 Februar 2009.
The instrumental prowess of Origin's players is mighty impressive here. But be forewarned—there's not an ounce of melody detected anywhere.
- York, William (2002). "Allmusic Biography: Origin". Allmusic. Macrovision Corporation. Retrieved 19 Februar 2009.
Ridiculously technical, fast, and punishing.
- Frink, Troy (10 October 2005). "Origin's death metal could kill someone". Longview Current. The College Publisher. Retrieved 19 Februar 2009.
- Prato, Greg (4 Januar 2008). "Allmusic Review: Informis Infinitas Inhumanitas by Origin". Allmusic. Macrovision Corporation. Retrieved 19 Februar 2009.
But, as amazing as much of the playing is, some of the songwriting seems to suffer under the weight of all the technicality.
- "Origin on MySpace Music". myspace.com. 18 Februar 2009. Retrieved 18 Februar 2009.
- Origin uised tae hae an offeecial, separate wabsteid at www.origin-site.com. They nae langer uise that domain, and their MySpace profile now functions as their official website.
- "Artist Chart History: Origin". Billboard. Nielsen Company. Archived frae the original on 27 Mey 2009. Retrieved 22 Julie 2008.
- "ORIGIN: 'Antithesis' Lands In Billboard Charts; Announce May U.S. Tour". News from Relapse Records. Relapse Records. 9 Apryle 2008. Retrieved 7 Februar 2009.