Omer Tarin (born Mairch 1966, in Peshawar) is a weel-kent poet an scholar frae Pakistan. His poetry is kenspeckle fer its leerical an meestical tain.
Omer Tarin (Omar Tarin an Omer Tareen an aw)
Tarin wis born in 1966 tae the Tarin (or Tareen) faimily, or clan, o the Hazara region o the North-Wast Frontier (nou Khyber Pakhtunkhwa), while his faither wis postit as a senior civil servant an admeenistrator in Peshawar. Frae his mither's side, he is relatit tae the Hayat faimily, o the Khattar tribe o Wah, in North Punjab. He wis eddicatit at the Burn Hall School (nou Army Burn Hall College), Abbottabad an the Aitchison College, Lahore, Pakistan, afore graduatin frae the Varsity o the Punjab, Lahore. He later haed sindry heicher degrees in Inglis an History/Post-colonial Studies frae Pakistan an the Unitit Kinrick respective-like.
Efter a short time in the ceevil service o Pakistan, Tarin demittit tae become a fu time varsity lecturer an resairch scholar an involved hissel in leeterar an academic pursuits. He haes furthset fower volumes o poetry in Inglis sae far, widely reviewed in Pakistan an abroad, as weel as several poems furtheset in anthologies an collections warldwide. His volumes o poetry ar : A Sad Piper (1994; 1996 UK), The Anvil of Dreams (1995), Burnt Offerings (1996, 1997) an The Harvest of Love Songs (1997, 2000; an UK ed 2003). Syne 2004, he haesnae furthset ony new volumes o poetry awtho he haes been pittin oot poems independently frae time til time. In recent years, he haes been involved in sindry leeterar an historical projecks o a academic natur an aw, chief focussin on the colonial history o Sooth Asie, in pairticular North-Wastren Pakistan. Recent academic publications include warks on militar history/campaigns on the Frontier an some wark on Rudyard Kipling an Kipling's Indie. A nummer o thir warks ar available or referenced onwab, an wis furthset in the Kipling Journal, UK an the Journal of the Indian Military Historical Society, the UK an aw. He haes diverse academic an leeterar interests an is a Fellow of the Royal Asiatic Society, UK, The Tolkien Society (UK), associate o the Kipling Society, an the Indian Military Historical Society (IMHS).
In addeetion tae his leeterar an academic interests, Omer Tarin haes lang been involved in limitit social activism an aw, espeicial in relation tae environmental, forests an wildlife conservation, in his native airt. He maks occasional comments on sindry aspecks o global politics an environmental issues in the media an aw.
- ↑ Open Library catalogue entry Retrieved 10 Dec. 2012
- ↑ Review bi Ahmad Zafar in The Frontier Post, Lahore, 12 Mey 1995
- ↑ Biographical information in the Introduction to "A Sad Piper", Leo Books, Islamabad, 1994 edition ISBN 969-8127-03-8; and 2nd edition London, UK, 1995, p. vi
- ↑ Comments 7 Comments Categories Uncategorized (28 November 2011). "Omer Tarin « ilyask2". Ilyask2.wordpress.com. Retrieved 19 November 2012.
- ↑ Sicweys, frae his faither's side he is a great-grandson o Khan sahib Abdul Majid Khan Tarin, OBE, an frae his mither's side a great-grandson o Sir Sikandar Hayat Khan
- ↑ Luminita Karim, article on Omer Tarin in Weekly Poetry Review, in "The Muslim" daily, Islamabad, 28 October 1994, p. 18
- ↑ Mahmood A. Khwaja (Autumn 1999). "Book Review, "The Poet as Spiritual Being: A Review of Omer Tarin's Burnt Offerings"". Sangat literary journal, Vol. 27, No. 3,. pp. 21–24. Retrieved 19 November 2012. Italic or bold markup not allowed in:
|publisher=(help)CS1 maint: extra punctuation (link)
- ↑ He haes, houaniver, brocht oot a sma volume o prose scrievins, "Selected Shorter Essays", 2011. ISBN 978-1-105-15532-1; as weel as a quair o short stories, "From Hill and Plain" ISBN 978-1-105-18623-3, as weel as some ither prose warks
- ↑ "Omar Tarin". Open Library. Retrieved 19 November 2012.
- ↑ "News". Jullundurassociation.org. Archived frae the original on 6 Juin 2013. Retrieved 19 November 2012.
- ↑ "The Kipling Society". Johnradcliffe.pwp.blueyonder.co.uk. Archived frae the original on 28 Apryle 2012. Retrieved 19 November 2012.
- ↑ Fur ensaumple, in Vol 84, No 339, December 2010, pp. 35-52; an Vol 82, No 327, June 2008, pp. 10-22
- ↑ "Name Index". Kipling.org.uk. Archived frae the original on 23 Mairch 2012. Retrieved 19 November 2012.
- ↑ "Indian Military Historical Society". Imhs.org.uk. Archived frae the original on 24 September 2011. Retrieved 19 November 2012.
- ↑ "Americas | World reaction to Obama's 100 days". BBC News. 29 Apryle 2009. Retrieved 18 November 2012.
|This Asie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
|This beuk-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|