National Security Agency
The National Security Agency (NSA) is the main producer an manager o signals intelligence (SIGINT) for the Unitit States. Estimatit tae be ane o the lairgest o U.S. intelligence organisations in terms o personnel an budget, the NSA operates unner the jurisdiction o the Depairtment o Defense an reports tae the Director o Naitional Intelligence.
Seal o the National Security Agency
Flag o the National Security Agency
|Formed||November 4, 1952|
|Heidquarters||Fort Meade, Maryland, U.S.|
|Employees||Classified (30,000-40,000 estimate)|
|Annual budget||Classified (estimatit $10.8 billion, 2013)|
|Paurent agency||Unitit States Depairtment o Defense|
- Page 97.http://www.nsa.gov/public_info/_files/cryptologic_histories/origins_of_nsa.pdf
- "60 Years of Defending Our Nation" (PDF). National Security Agency. 2012. p. 3. Archived frae the original (PDF) on 12 Mairch 2014. Retrieved 6 Julie 2013. "On November 4, 2012, the National Security Agency (NSA) celebrates its 60th anniversary of providing critical information to U.S. decision makers and Armed Forces personnel in defense of our Nation. NSA has evolved from a staff of approximately 7,600 military and civilian employees housed in 1952 in a vacated school in Arlington, VA, into a workforce of more than 30,000 demographically diverse men and women located at NSA headquarters in Ft. Meade, MD, in four national Cryptologic Centers, and at sites throughout the world."
- Priest, Dana (21 Julie 2013). "NSA growth fueled by need to target terrorists". The Washington Post. Retrieved 22 Julie 2013. "Since the attacks of Sept. 11, 2001, its civilian and military workforce has grown by one-third, to about 33,000, according to the NSA. Its budget has roughly doubled."
- "Introverted? Then NSA wants you." FCW. April 2012. Retrieved on July 1, 2013.
- "Prism Exposed: Data Surveillance with Global Implications". Spiegel Online International. 10 Juin 2013. p. 2. "How can an intelligence agency, even one as large and well-staffed as the NSA with its 40,000 employees, work meaningfully with such a flood of information?"
- Gellman, Barton (29 August 2013). "U.S. spy network's successes, failures and objectives detailed in 'black budget' summary". The Washington Post. p. 3. Retrieved 29 August 2013. Unknown parameter
- Shane, Scott (29 August 2013). "New Leaked Document Outlines U.S. Spending On Intelligence Agencies". The New York Times. Retrieved 29 August 2013.
- Bamford, James. Body of Secrets: Anatomy of the Ultra-Secret National Security Agency, Random House Digital, Inc., December 18, 2007