Mariana o Austrick
Mariana o Austrick (Maria Anna; 24 December 1634 – 16 May 1696) wis Queen o Spain frae 1649 until her husband Philip IV died in 1665. She was appointed regent for their three-year-old son Charles II o Spain an due tae his ill health remained an influential figure until her own daith in 1696. Though baptised with the names "Maria Anna" she is best kent bi the spangie variation o her name which is "Mariana" She wis the mither o the last last Habsburg keeng o Spain. She wis also painted bi Velázquez.
|Mariana o Austrick|
1660 portrait bi Velázquez.
|Queen consort o Spain|
|Tenur||7 October 1649 – 17 September 1665|
|Born||24 December 1634|
Wiener Neustadt, HRE
|Dee'd||16 Mey 1696 (aged 61)|
Uceda Pailace, Madrid, Spain
|Spouse||Philip IV o Spain|
|Issue||Margaret Theresa, Haly Roman Empress|
Infanta Maria Ambrosia
Philip Prospero, Prince o Asturias
Charles II, Keeng o Spain
|Hoose||Habsburgs o Austrick (bi birth)|
Habsburgs o Spain (bi mairiage)
|Faither||Ferdinand III, Haly Roman Emperor|
|Mither||Maria Anna o Austrick|
- Margarita Teresa o Austrick, Infanta o Spain (12 Julie 1651 – 12 Mairch 1673), first wife o Leopold I, Holy Roman Emperor
- Maria Ambrosia de la Concepción o Austrick, Infanta o Spain (7 December 1655 – 21 December 1655) died young.
- Felipe Próspero o Austrick, Infante o Spain, Prince o Asturias (28 November 1657 – 1 November 1661) died in infancy.
- Fernando Tomás Carlos o Austrick, Infante o Spain (23 December 1658 – 22 October 1659) died in infancy.
- Charles II o Spain (6 November 1661 – 1 November 1700) mairit (1) Marie Louise d'Orléans but nae issue, mairit (2) Maria Anna o Neuburg but haed nae issue. Last o the Habsburgs o Spain.
Media relatit tae Mariana o Austrick at Wikimedia Commons