Ludwig Wilhelm, Margrave o Baden-Baden
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
Ludwig Wilhelm, Margrave o Baden-Baden (German: Ludwig Wilhelm von Baden-Baden; 8 Apryle 1655 – 4 Januar 1707) wis the Margrave o Baden-Baden in Germany an chief commander o the Imperial airmy. He wis also kent as Türkenlouis ("Turkis Ludwig") for his many defeats o Turkis airmies. Efter his daith in 1707, his wife, Sibylle o Saxe-Lauenburg, acted as regent o Baden-Baden during the minority o his aldest son, wha succeedit him as Margrave o Baden-Baden. Through his dochter Princess Auguste o Baden-Baden, he is an ancestor o the monarchs o Spain, Belgium an Luxembourg. His mither wis a sister o Emmanuel Philibert o Savoy, Prince o Carignano. Efter his daith, his widow built the Schloss Favorite (Rastatt) in his memory.
|Margrave o Baden-Baden|
Engraving bi Johann Georg Seiller.
|Born||8 Apryle 1655|
Hôtel de Soissons, Paris, Fraunce
|Dee'd||4 Januar 1707 (aged 51)|
Schloss Rastatt, Germany
|Spoose(s)||Princess Sibylle o Saxe-Lauenburg|
|Faither||Ferdinand Maximilian o Baden-Baden|
|Mither||Princess Louise o Savoy|
At the Schloss Raudnitz, on 27 Mairch 1690 he mairit Princess Sibylle o Saxe-Lauenburg. She wis a dochter o Julius Franz, Duke o Saxe-Lauenburg an sister o the future Grand Duchess Anna Maria Franziska o Tuscany (wife o Grand Duke Gian Gastone de' Medici o Tuscany)
- Leopold William o Baden-Baden (1694 – 1695) Hereditary Prince o Baden-Baden, died in infancy.
- Charlotte o Baden-Baden (1696 – 1700) died in infancy.
- Charles Joseph o Baden-Baden (1697 – 1703) Hereditary Prince o Baden-Baden, died in infancy.
- Louis George Simpert o Baden-Baden, (7 Juin 1702 – 22 October 1761) Margrave o Baden-Baden, mairit Maria Anna o Schwarzenberg, haed issue; mairit Maria Anna o Bavarie, nae issue.
- Wilhelmine o Baden-Baden (1700 in Schlackenwerth – 1702 in Schlackenwerth), died in infancy.
- Luise o Baden-Baden (1701 in – 1707), died in infancy.
- Wilhelm Georg Simpert o Baden-Baden (1703 – 1709), died in infancy.
- Auguste o Baden-Baden (10 November 1704 – 8. August 1726) mairit Louis d'Orléans, Duke o Orléans (grandson o Louis XIV) an haed issue.
- Augustus George Simpert o Baden-Baden (14 Januar 1706 – 21 October 1771) Margrave o Baden-Baden, mairit Marie Victoire d'Arenberg, nae male issue;
Teetles an stylesEedit
8 Apryle 1655 - 22 Mey 1677 His Serene Highness Prince Ludwig Wilhelm o Baden-Baden.
- 4 November 1669 - 22 Mey 1677 His Serene Highness The Hereditary Prince o Baden-Baden.
- 22 Mey 1677 - 4 Januar 1707 His Serene Highness The Margrave o Baden-Baden.
|This Ryal relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|