Louis Antoine d'Artois, Duke o Angoulême
Louis Antoine d'Artois, Duke o Angoulême (6 August 1775 – 3 June 1844) was the eldest son o Charles X o Fraunce and the last Dauphin o Fraunce frae 1824 tae 1830. He wis technically Keeng o Fraunce an Navarre for less than 20 minutes before he himself abdicated, due to his faither's abdication during the Julie Revolution in 1830. He niver reigned over the country, but after his father's death in 1836, he wis the "legitimist" pretender as Louis XIX.
|Louis Antoine d'Artois|
|Duke o Angoulême|
The Duke o Angoulême bi an unknown artist.
|Keeng o France (disputed) |
as Louis XIX
|Ring||2 August 1830 (approx. 20 min.) |
|Successor||Henry V (non proclaimed) |
Louis Philippe I
as Keeng o the French
|Legitimist pretender toaethe French throne|
|Pretendence||6 November 1836 – 3 Juin 1844|
|Born||6 August 1775|
Pailace o Versailles, Fraunce
|Dee'd||3 Juin 1844 (aged 68)|
|Buirial||Kostanjevica Monastery, Nova Gorica, Slovenie|
|Spouse||Marie Thérèse o Fraunce (m. 1799–1844)|
|Hoose||Bourbons o Fraunce|
|Faither||Charles X o Fraunce|
|Mither||Marie Thérèse o Savoy|
Teetles an stylesEedit
- 6 August 1775 - 16 September 1824 His Ryal Highness The Duke o Angoulême, Grandson o Fraunce.
- 16 September 1824 - 2 August 1830 His Ryal Highness The Dauphin o Fraunce, Son o Fraunce.
- 2 August 1830 - 2 August 1830 His Majesty The Keeng o Fraunce.
- 2 August 1830 - 3 Juin 1844 His Ryal Highness The Coont o Marnes.
- Media relatit tae Louis Antoine d'Artois, Duke o Angoulême at Wikimedia Commons