Leave Means Leave
Leave Means Leave is a pro-Brexit, Eurosceptic poleetical pressur group organisation that campaigns an lobbies for the Unitit Kinrick tae leave the European Union follaein the 'Leave' result o the EU referendum on 23 Juin 2016.
|Foonders||Richard Tice, John Longworth|
|Purpose||Unitit Kinrick widrawal frae the European Union|
|Heidquarters||55 Tufton Street, Lunnon|
- "Goldman Ceo Blankfein calls for second vote on Brexit". Reuters. 16 November 2017.
- "Helene von Bismarck: War metaphors have no place in the Brexit debate". The Times. 13 November 2017.
- "Gove and Johnson congratulate May on Brexit deal". The Guardian. 8 December 2017.
- "Iain Duncan Smith backs report calling for 'drastic reduction' in immigration". Metro. 26 November 2017.
- "Ireland seeks momentum on border ahead of key Brexit meeting". Associated Press. 3 December 2017. Archived frae the original on 15 December 2017. Retrieved 21 Mey 2019.