Francesco I de' Medici, Grand Duke o Tuscany
|Francesco I de' Medici|
Francesco bi Bronzino.
|Grand Duke o Tuscany|
|Ring||21 Aprile 1574 – 17 October 1587|
|Born||25 March 1541|
Palazzo Pitti, Florence
|Dee'd||19 October 1587 (aged 46)|
Medici Villa, Poggio a Caiano, Tuscany
|Buirial||Basilica o San Lorenzo, Florence, Tuscany|
|Spouse||Joanna o Austrick|
|Issue||Eleonora, Duchess o Mantua|
Anna de' Medici
Maria, Queen o Fraunce
Filippo, Grand Prince o Tuscany
|Mither||Eleanor o Toledo|
Grand Duke Francesco I o Tuscany mairit Joanna o Austrick 18 December 1565 in Florence. Joanna wis a dochter o Ferdinand I, Haly Roman Emperor an neice o Charles V, Haly Roman Emperor. They haed seven childer thegither. In Aprile 1578, Joanna – heavily pregnant with her eighth child – fell from the stairs in the Palazzo Pitti in Florence. Some hours later, she prematurely gave birth tae a son, who died immediately. She died the next day on 11 Aprile. Grand Duke Francesco subsequently mairit his mistress, Bianca Cappello, making her grand duchess.
- Eleonora de' Medici (28 Februar 1567 – 9 September 1611), who mairit Vincenzo Gonzaga, Duke o Mantua an haed issue.
- Romola de' Medici (20 November 1568 – 2 December 1568) died young.
- Anna de' Medici (31 December 1569 – 19 Februar 1584) died young.
- Isabella de' Medici (30 September 1571 – 8 August 1572) died young.
- Lucrezia de' Medici (7 November 1572 – 14 August 1574) died young.
- Maria de' Medici 26 Aprile 1575 – 3 Julie 1642) mairit Keeng Henri IV o Fraunce an haed issue.
- Filippo de' Medici, Grand Prince o Tuscany (20 Mey 1577 – 29 Mairch 1582) died young.
Teetles an stylesEdit
- 25 Mairch 1541 – 21 Aprile 1574 His Highness The Grand Prince o Tuscany.
- 21 Aprile 1574 – 17 October 1587 His Highness The Grand Duke o Tuscany.