Ernst, Duke o Saxe-Hildburghausen
Ernst, Duke o Saxe-Hildburghausen (12 Juin 1655 – 17 October 1715) wis a duke o Saxe-Hildburghausen.
|Duke o Saxe-Hildburghausen|
|Successor||Ernst Friedrich I|
|Born||12 Juin 1655|
|Dee'd||17 October 1715 (aged 60)|
|Spouse||Sophie o Waldeck|
|Issue||Ernst Frederick I |
|Hoose||Hose o Saxe-Hildburghausen|
|Faither||Ernst I, Duke o Saxe-Gotha|
|Mither||Princess Elisabeth Sophie o Saxe-Altenburg|
When his faither died in 1675, Ernst an his six brithers jointly assumed the government o the duchy; five years later, in 1680, and under the treaty o division o the faimily lands, he received the touns o Hildburghausen, Eisfeld, Heldburg, Königsberg. Ernst became thereby founder an first duke o Saxe-Hildburghausen. Efter the daith o his brithers Heinrich and Albrecht without male descendants, he took the touns o Sonnefeld an Behringen.
- Ernst Friedrich I, Duke o Saxe-Hildburghausen (21 August 1681 – 9 Mairch 1724).
- Princess Sophie Charlotte o Saxe-Hildburghausen (23 December 1682 – 20 Aprile 1684).
- Princess Sophie Charlotte o Saxe-Hildburghausen (23 Mairch 1685 – 4 Juin 1710).
- Prince Karl Wilhelm o Saxe-Hildburghausen (25 Julie 1686 – 2 Aprile 1687).
- Prince Joseph o Saxe-Hildburghausen (5 October 1702 – 4 Januar 1787) mairit Princess Maria Anna Vittoria o Savoy but haed nae issue.