Disruption o 1843
The Disruption o 1843 wis a schism or diveesion within the established Kirk o Scotland, in that 450 evangelical meenisters o the Kirk breuk awey, ower the issue o the Kirk's relationship wi the State, tae form the Free Kirk o Scotland. It cam at the end o a bitter conflict within the established Kirk, an haed huge effects nae anerly within the Kirk, but an aa upon Scots ceevic life.
- Buchanan, Robert (1849). The ten years' conflict; being the history of the disruption of the Church of Scotland. Edinburgh: Blackie. Retrieved 22 April 2017.
- Durham, James; Blair, Robert (preface) (1659). The dying man's testament to the Church of Scotland, or, A treatise concerning scandal. London: Printed for the Company of Stationers. Retrieved 22 April 2017.
- Macpherson, John; McCrie, C. G. (editor) (1903). The doctrine of the church in Scottish theology. Edinburgh: Macniven & Wallace. pp. 91–128. Retrieved 22 April 2017.CS1 maint: extra text: authors leet (link)
- Miller, Hugh (1871). The Headship Of Christ (5th ed.). Edinburgh: William P. Nimmo. pp. 472–479. Retrieved 1 May 2017.
- Walker, Norman L. (1895). Chapters from the History of the Free Church of Scotland. Edinburgh: Oliphant, Anderson & Ferrier. Retrieved 22 April 2017.
- Bayne, Peter (1893). The Free Church of Scotland: Her Origin, Founders and Testimony. Edinburgh: T & T Clark. Retrieved 22 April 2017.