Demi Gene Guynes[n 1] (born 11 November 1962), perfaisionally kent as Demi Moore (// də-MEE), is an American actress, umwhile sangwriter, an model. Moore dropped oot o seicontar schuil at age 16 tae pursue an actin career an appeared in the men's magazine Oui in 1981. Efter makkin her film debut later that year, she appeared on the saip opera General Hospital an subsequently gained recogneetion for her wark in Blame It on Rio (1984) an St. Elmo's Fire (1985). Her first film tae acome baith a creetical an commercial hit wis About Last Night... (1986), that established her as a Hollywood starn.
Moore at the 2010 Time 100 Gala
|Born||11 November 1962|
Roswell, New Mexico, U.S.
In 1990, Moore starned in Ghost the heichest-grossin film o that year, for that she received a Gowden Globe nomination. She haed a string o addeetional box-office successes in the early 1990s, includin A Few Good Men (1992), Indecent Proposal (1993), an Disclosure (1994). In 1996, Moore becam the heichest-peyed actress in film history whan she wis peyed a then-unprecedentit fee o $12.5 million tae starn in Striptease, a film that wis a heich-profile disappointment. Her next major role, G.I. Jane (1997), for that she famously shaved her heid, wis follaed bi a lenthy brak an dounturn in Moore's career. In the 2000s, she secured supportin roles in films lik Charlie's Angels: Full Throttle (2003) an Bobby (2006). Ootside o actin, Moore famously posed nude on twa Vanity Fair kivers, an haes haed heich profile mairiages tae actors Bruce Willis an Ashton Kutcher.
- Heffernan, Virginia (27 Februar 2004). "Critic's Notebook; Unabashed Stars Brak the Shackles of the Name Game". The New York Times. Archived frae the original on 29 Februar 2012. Unknown parameter
- Cerio, Gregory (24 Juin 1996). "Eye of the Tiger". People ("Striptease's Demi Moore Knows What It Took to Get to the Top. Her Scarlet Letter Is 'A' for Ambition"). 45 (25). Archived frae the original on 30 Mairch 2011. Unknown parameter
- Dare, Michael (Mairch 9, 1995). "ShoWest Honors Demi Moore: Beauty's Got Brains and Talent". Daily Variety. Archived frae the original on Mairch 24, 2010. Unknown parameter
- Encyclopædia Britannica Editors; King, Thad, ed. (2009). 2009 Britannica Almanac. Encyclopædia Britannica, Inc. p. 60. ISBN 978-1-59339-228-4.CS1 maint: multiple names: authors leet (link) CS1 maint: extra text: authors leet (link)
- "Demi Moore". The New York Times Biographical Service. The New York Times Company and Arno Press. 22: 476. 1991. ISSN 0161-2433.
- Hayward, Jeff (Januar 17, 1993). "Taking Chances: Demi Moore Knows All about Risk and Controversy - and Seeks It". Chicago Tribune. Archived frae the original on March 1, 2012. Unknown parameter
- Getlen, Larry (2003). Demi: The Naked Truth. AMI Books. p. 7. ISBN 978-1-932270-24-2.
- Maltin, Leonard; Green, Spencer; Sader, Luke (1994). Leonard Maltin's Movie Encyclopedia. E. P. Dutton. p. 624. ISBN 978-0-525-93635-0.
- Moore, Demi (12 Mey 2009). "Demi is the name I was born with!". @mrskutcher at Twitter.com.
- Moore, Demi (27 Apryle 2011). "No it is just Demi Gene it was never Demitria!". @mrskutcher at Twitter.com.
- "Demi Moore 'obsesses' over appearance". BangShowbiz.com. December 31, 2010. Archived frae the original on February 3, 2012. Unknown parameter
- "Demi Moore Biography (1962-)". FilmReference.com. Archived frae the original on 5 Februar 2010. Retrieved 24 November 2012.