Demi Gene Guynes[n 1] (born November 11, 1962), perfaisionally kent as Demi Moore (// də-MEE), is an American actress, umwhile sangwriter, an model. Moore dropped out of secondary school at age 16 to pursue an acting career and appeared in the men's magazine Oui in 1981. Efter makkin her film debut later that year, she appeared on the saip opera General Hospital an subsequently gained recogneetion for her wark in Blame It on Rio (1984) an St. Elmo's Fire (1985). Her first film tae acome baith a creetical an commercial hit was About Last Night... (1986), that established her as a Hollywood star.
Moore at the 2010 Time 100 Gala
11 November 1962|
Roswell, New Mexico, U.S.
In 1990, Moore starned in Ghost the heichest-grossin film o that year, for that she received a Gowden Globe nomination. She haed a string o addeetional box-office successes in the early 1990s, includin A Few Good Men (1992), Indecent Proposal (1993), an Disclosure (1994). In 1996, Moore becam the heichest-paid actress in film history whan she wis paid a then-unprecedentit fee o $12.5 million tae starn in Striptease, a film that wis a heich-profile disappointment. Her next major role, G.I. Jane (1997), for that she famously shaved her heid, wis follaed bi a lenthy brak an dounturn in Moore's career. In the 2000s, she secured supportin roles in films like Charlie's Angels: Full Throttle (2003) an Bobby (2006). Ootside o actin, Moore famously posed nude on twa Vanity Fair kivers, an haes haed heich profile mairiages tae actors Bruce Willis an Ashton Kutcher.
- Heffernan, Virginia (February 27, 2004). "Critic's Notebook; Unabashed Stars Break the Shackles of the Name Game". The New York Times. Archived frae the oreeginal on February 29, 2012.
- Cerio, Gregory (June 24, 1996). "Eye of the Tiger". People ("Striptease's Demi Moore Knows What It Took to Get to the Top. Her Scarlet Letter Is 'A' for Ambition"). 45 (25). Archived frae the oreeginal on March 30, 2011.
- Dare, Michael (March 9, 1995). "ShoWest Honors Demi Moore: Beauty's Got Brains and Talent". Daily Variety. Archived frae the oreeginal on March 24, 2010.
- Encyclopædia Britannica Editors; King, Thad, ed. (2009). 2009 Britannica Almanac. Encyclopædia Britannica, Inc. p. 60. ISBN 978-1-59339-228-4.
- "Demi Moore". The New York Times Biographical Service. The New York Times Company and Arno Press. 22: 476. 1991. ISSN 0161-2433.
- Hayward, Jeff (January 17, 1993). "Taking Chances: Demi Moore Knows All about Risk and Controversy - and Seeks It". Chicago Tribune. Archived frae the oreeginal on March 1, 2012.
- Getlen, Larry (2003). Demi: The Naked Truth. AMI Books. p. 7. ISBN 978-1-932270-24-2.
- Maltin, Leonard; Green, Spencer; Sader, Luke (1994). Leonard Maltin's Movie Encyclopedia. E. P. Dutton. p. 624. ISBN 978-0-525-93635-0.
- Moore, Demi (May 12, 2009). "Demi is the name I was born with!". @mrskutcher at Twitter.com.
- Moore, Demi (April 27, 2011). "No it is just Demi Gene it was never Demitria!". @mrskutcher at Twitter.com.
- "Demi Moore 'obsesses' over appearance". BangShowbiz.com. December 31, 2010. Archived frae the oreeginal on February 3, 2012.
- Cite error: Invalid
<ref>tag; no text was provided for refs named