Charles Godefroy de La Tour d'Auvergne, Duke o Bouillon
Charles Godefroy de La Tour d'Auvergne, Duke o Bouillon (16 July 1706 – 24 October 1771) was a French nobleman an Duke o Bouillon as member o the Hoose o La Tour d'Auvergne.His mither died in 1717 and his faither mairit again. In total Charles Godefroy haed three half siblings frae his faither's other three mairriages. As the youngest son, he wis not expected to succeed tae the Duchy o Bouillon which haed been in his faimilies hands since 1594.
|Charles Godefroy de La Tour d'Auvergne|
|Duke o Bouillon|
Charles Godefroy de La Tour d'Auvergne
|Born||16 Julie 1706|
Hôtel de Bouillon, Paris, Fraunce
|Dee'd||24 October 1771 (aged 65)|
Château de Montalet, Fraunce
|Spoose(s)||Maria Karolina Sobieska|
|Faither||Emmanuel Théodose, Duke o Bouillon|
|Mither||Marie Armande de La Trémoille|
In 1723 he mairit his brither's widow Maria Karolina Sobieska, Dowager Princess o Turenne, granddaughter o John III Sobieski.
- Marie Louise Henriette Jeanne de La Tour d'Auvergne (15 August 1725 – 1793) mairit Jules Hercule Mériadec de Rohan, Prince o Guéméné an haed issue. Wis guillotined durin the French Revolution.
- Godefroy de La Tour d'Auvergne, Duke o Bouillon (26 Januar 1728 – 3 December 1792) mairit Louise Henriette Gabrielle o Lorraine an haed issue.
Teetles an stylesEedit
- 16 Julie 1706 - 1 October 1723 The Duke o Albret.
- 1 October 1723 - 24 October 1771 The Prince o Turenne.
- 24 October 1771 - 3 December 1792 The Duke o Bouillon.
Media relatit tae Charles Godefroy de La Tour d'Auvergne, Duke o Bouillon at Wikimedia Commons