Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan (or simply Borat) is a 2006 Breetish-American mockumentary comedy film. The film wis written an produced bi Breetish comedian Sacha Baron Cohen wha an aa plays the teetle chairacter, Borat Sagdiyev, a feecteetious Kazakh jurnalist travellin throu the Unitit States recordin real-life interactions wi Americans. The film wis directit bi Larry Charles an distributed bi 20th Century Fox. Much o the film featurs unscriptit vignettes o Borat interviewin an interactin wi Americans, wha believe he is a foreigner wi little or na unnerstaundin o American customs. It is the seicont o three films built aroond Baron Cohen's chairacters frae Da Ali G Show (2000–04): the first, Ali G Indahouse, wis released in 2002, an featurt a cameo bi Borat, an the third, Brüno, wis released in 2009. The film is produced bi Baron Cohen's production company, Four By Two Productions ("Four By Two" is Cockney rhymin slang for "Jew").
Theatrical release poster
|Directit bi||Larry Charles|
|Based on||Borat Sagdiyev|
bi Sacha Baron Cohen
|Starnin||Sacha Baron Cohen|
|Muisic bi||Erran Baron Cohen|
|Distributit bi||20th Century Fox|
|Box office||$261.6 million|
- "BORAT - CULTURAL LEARNINGS OF AMERICA FOR MAKE BENEFIT GLORIOUS NATION OF KAZAKHSTAN". British Board of Film Classification. Retrieved 9 September 2013.
- "Borat Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan (2006)". British Film Institute. Retrieved 18 December 2014.
- "Borat: Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan (2006)". Box Office Mojo. Retrieved 20 March 2010.
- Marchese, David and Paskin, Willa. What's real in "Borat"? Salon.com, 10 November 2006. Retrieved on 2007-03-07.
- Partridge, Eric (2002). "Dictionary of Slang and Unconventional English". p. 422. Routledge 2002