Battle o Kadesh
The Battle o Kadesh (an aa Qadesh) teuk place atween the forces o the Egyptian Empire unner Ramesses II an the Hittite Empire unner Muwatalli II at the ceety o Kadesh on the Orontes River, in what is nou the Sirian Arab Republic.
|Battle o Kadesh|
|Pairt o Seicont Syrian campaign o Ramesses II|
Ramesses atop chariot, at the battle o Kadesh. (Relief inside his Abu Simbel temple.)
|New Kinrick o Egyp||Hittite Empire|
|Commanders an leaders|
|Casualties an losses|
- Lorna Oakes, Pyramids, Temples & Tombs of Ancient Egypt: An Illustrated Atlas of the Land of the Pharaohs, Hermes House: 2003. P. 142.
- Nicholas Grimal, A History of Ancient Egypt, Blackwell Books: 1992, p.256
- Ancient Discoveries: Egyptian Warfare. Event occurs at 12:00 hrs EDST, 2008-05-14. the recently produced program details current thinking of three experts on the Battle of Qadesh, and the Peace of Qadesh (signed about) 15 years later. Retrieved 15 Mey 2008.
- 100 Battles, Decisive Battles that Shaped the World, Dougherty, Martin, J., Parragon, p.10-11
- Joyce Tyldesley, Ramesses: Egypt's Greatest Pharaoh, Penguin Books, 2000. p.73
- M. Healy, Qadesh 1300 BC: Clash of the warrior kings, 32
- M. Healy, Qadesh 1300 BC: Clash of the warrior kings, 39
- M. Healy, Qadesh 1300 BC: Clash of the warrior kings, 22
- M. Healy, Qadesh 1300 BC: Clash of the warrior kings, 21
- Kitchen, K. A., "Ramesside Inscriptions", volume 2, Blackwell Publishing Limited, 1996, pp. 16-17.